3/1/09

Hej g33ks!
hihi va tycks om min Ipod i hörnet, den e faktiskt bra, men nu ere så att ja har bara låtar som ja tycker e bra, så om dt inte passar ere bara att stänga av, menmen dt e blandad smak, så dt e väl lite av varje :) Sen så har ja lagt in en skitgulli klocka, ja blev typ kär i den ;$. Just nu sitter ja o äter godis o kollar tv :D, dt e fett synd den allt så sexige Allan Svensson i just Svensson Svensson kmr inte ida ;$. Aja ida har ja inte gjort mycket alls, typ bara sovit bort alla jävla timmar, ja har faktiskt inte orkat göra nåt kul ;(, thihi igår snöade dt :D, blev fett gla :D. Har alla gjort ida då? Imorrn funderar ja på att typ gå på bio me min brorsa, han e lixom min lilla apa, men lite synd ere om han, han har brutit armen på två ställen. Så ja tror ja kanske offrar min nytränade mage till popcorn o läsk me lillbrorsan. <3 Har just fixat Sarahsblogg den blev riktit fin måste ja säga! :D. Haha måste bara tillägga att ja o min kompis har humor, vi e typ helt sjuka xd. Aja dt e Ollonet :)!
BARA SÅ ALLA VET ÄLSKAR JA SARAH MEST!! <33
puss

svenssonsvensson
sarah <3


Kommentarer
Postat av: Molly

sv: Haha du har koll ;) Jaha på det viset ? :O

2009-01-04 @ 00:00:54
URL: http://molllys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0