Thihi :$

Hejhejhej!
just nu kom ja nyss hem, ja har tagit på mej mysiga kläder o ätit.Ja har en ny teori om min viktminskning, ja e konti (glöm inte dt). Om ja äter frukost typ en smörgås i mitt fall, o sen inte småäter emellan, klarar ja mej utan att bli hungri till kvällen. Jag menar vem skulle vilja äta våran skolmat om man fick välja bort? :o. Så nu e min plan att träna som faan, satsa på skolan, o bli smalare, så ja orkar mer, sen ska ja oxå visa att ja älskar mina kompisar, dom ställer verkligen allti upp på mej! TACK ALLA!!!  Ja har funderat på att ändra min blogg, kanske lite ljusare, typ ljusrosa eller ljusblå, va tycker ni? (: Ska göra ny Ipod i hörnet oxå, den e lite fucked up. Haha ja måste bara berömma en helt enanstående författare som aldri fått mej att gråta åt sorgliga saker ja inte brukar gråta åt, ja kan föreställa mej allt hon beskriver, dt e säkert inte bara ja. Ja älskar sättet hon skriver allt, dt e verkligen som om dt va en film, man föreställer sig allt. Ja älskar henne faan! Hon har fått mej att ändra min syn på allt, ja försöker såklart fortfarande bli författare, men ja lyckas nog inte, men tack vare henne försöker ja skriva på hennes fenomenala sätt. Helt sjukt, dt blir inte ens likt, men ja vill inte va identisk. Hon e så himla duktig, när ja läste hennes första bok, var jag fast. Ja kan inte beskriva me ord hur himla duktig hon är! Hon e fantastisk!!!! Hon får en att skratta och gråta. Ja började få klumpar i halsen när huvudpersonen fick dt. Dt va lixom omöjligt att sluta!! Alla vet väl såklart att dt e Stephenie Meyer. Avgudar henne!! Ja e typ twilight g33k -.- . Ja tkr bara Edward Cullen/Robert Pattinson e skitsnygg :$ asbra, o ja älskar Bella Swan/Kristen Stewart. Dom passar verkligen, dom e båda asheta o duktiga! Hitta snyggaste bilden på dom!
så här snygga e dom på riktit :) o ja dt e dom -.-
Just nu sitter ja o undrar över hur söt han som spelar jacob var när han var liten, min kompis hitta bilden o typ dog hon me han e faan sötaste barnet!
kolla!! :D

Aja nu ska ja kolla Wanted me Angelina Jolie i huvudrollen!

hare bäst puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att görabloggen ännu bättre, ska du sätta upp mer bilder på dej själv och dagens outfit :)

älskar din blogg/ evvos@

2009-01-09 @ 20:45:38
Postat av: Celine

haha, tack, men mina outfits e nog inte så hårresande :D men ska tänka på saken puss

2009-01-10 @ 18:42:18
URL: http://celiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0