Tjillivippen!

Idag har jag inte gjort så mkt, har en lite annorlunda design just nu. Ska göra om allt på bloggen, ska "pimpa" bloggen!! Jag har inte riktigt bestämt om dt ska va som innan, alltså header utan bilder på mej eller om ja ska ha på mej, dt e lite knepigt det där asså!

Som sagt var ja på stan me A för ett tag sen o shoppa, mysigt, sen drog vi hem till mej o kolla Epic Movie o åt godis tills vi mådde illa :). Saknar A, men ja tror vi ska träffas nästa vecka.

Idag är jag på landet. SOL! Äntligen :D. Mejlade min kusin som är på läger i USA, hoppas du har det mysigt I ! Jag ska nog snart äta något smått. Det blev inget bada idag, tänkte på det en massa, men nej :(. Ska nog bada imorrn innan jag åker hem.

Jag lovar att höra av mej imorgon.

Puss

Céline

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej. Fin blogg! <3

Själv har jag en tävling på min blogg där tre st lyckliga läsare kan vinna bloggsvar! :D Lycka till.

(Förlåt om du inte tycker om den här sortens kommentarer!)

2011-03-05 @ 14:35:24
URL: http://tillbakatillsara.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej. Fin blogg! <3

Själv har jag en tävling på min blogg där tre st lyckliga läsare kan vinna bloggsvar! :D Lycka till.

(Förlåt om du inte tycker om den här sortens kommentarer!)

2011-03-05 @ 14:35:35
URL: http://tillbakatillsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0