Grönan e full av fjortisar!!

Hejhejhej!

Idag var ja på grönan :P ja va där me min syrra hennes austausch min broder o mamma, ja vågade knappt åka nåt för för dt första e ja skitfeg o för dt andra va ja så jäkla trött, e dt fortfarande, men lite hann ja åka, men som sagt allt var fyllt av fjortisar -.- . Just nu sitter ja o läser bloggar o facebook. Förlåt att ja inte skrivit på ett tag men var upptagen med austauschen o me plugg, melina kmr åka hem på måndag, så då blir allt som vanligt igen :). Jag har kommit på att ja hatar sockervadd, dt blir så jäklans kladdigt o så e dt skitsvårt att äta. Haha som varje år försökte ja vinna nåt på grönan, e alltid sugen på den gigantiska basketbollen, men som vanligt ingen vinst. Då ere nån gulli tjej bakom ståndet som säger att har man otur i spel har man tur i kärlek, ja man får väl hoppas på dt annars e ja en LOOSER! :D ja kommer somna närsom känns dt som xd, Ja ska nog dra mej tillbaka o somna snart innan jag dör!

pussokram
Céline

Kommentarer
Postat av: Martina

jag håller med dig celine det är bara fjortisar där XD

2009-05-17 @ 22:13:07
URL: http://youmakeusblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0