Tjo

Sitter djup inne i en bok just nu :p. Idag har jag inte gjort så mkt, ja hade värsta diskussionen me Tessan ida om hur alla kändisar påverkas av papparazzis o sånt, visst?! Jag kommer inte skriva så mycket idag. Jag sitter o lyssnar på en låt som fastnar på hjärnan direkt xd. Dt e en remix me lite house stuk, Cillen power :D Assa remixen fanns inte på youtube så ja gjorde en egen sida :P så ja gjorde filmen o dt :D *stolt*. Imorrn ska ja börja videoblogga oxå, dt va en del av mina kompisar som hatar mej för att ja inte gör dt !
Men här e låten o en stor puss från moi
Céline

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag med, så coolt :D

2009-05-19 @ 21:18:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0